Müşteri Memnuniyet Formu

Değerli Müşterimiz,



Bu anket formu ‘’Müşteri Memnuniyetini’’ ölçmek ve birlikte çalıştığımız şirket, kuruluş ve kişilerin Yükseliş Asansör hakkındaki görüşleri alarak Yükseliş Asansör Kalite Yönetim Sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmek amacıyla düzenlenmiştir. Anketteki sorular seçmeli şekilde düzenlenmiştir. Soruları cevaplarken sizin düşüncenizi en iyi yansıtacak maddeyi işaretlemenizi açık uçlu sorularda ise formun sonunda yer alan açıklama kısmını kullanmanızı rica ederiz.

1. Yükseliş asansör ismi size ifade ediyor.
Çok olumluOlumluVasatOlumsuzÇok Olumsuz

2.Yapmış olduğunuz başvurularınıza cevap verilme süresini nasıl buluyorsunuz?
Çok HızlıOlumluVasatOlumsuzÇok Olumsuz

3. Telefonda karşınıza çıkan sorularınıza yeterli cevap verebiliyor mu?
Her zamanGenellikleBazenKısmenHiçbir zaman

4.Yükseliş asansörü aradığınızda size cevap verecek bilgi ve yetkiye sahip personel bulabiliyor musunuz?
Her zaman buluyorumEvet çoğunlukla buluyorumBazen buluyorumÇoğunlukla bulamıyorumPersoneliz yetersiz ve ilgisiz

5. Personelimizin firmanızı ne düzeyde tanıdığını düşünüyorsunuz?
Çok iyiİyiOrtaAzÇok az

6. Personelimizin firmanıza karşı tavrını nasıl değerlendirirsiniz?
Çok iyiiyiVasatKötü

7. Personelimizin verdiğimiz hizmet/ürün hakkındaki bilgileri ne düzeydedir?
Çok iyiİyiNormalKötüÇok kötü

8. Satın almış olduğumuz hizmetin/ürünün kalitesini nasıl değerlendiriyorsunuz
Çok iyiİyiVasatKötüÇok kötü

9. Yükseliş asansörün fiyatlarını Pazar ile karşılaştığınızda nasıl buluyorsunuz?
Çok iyiİyiOrtaYüksekÇok yüksek

10. Yükseliş asansörün termin tarihlerini nasıl buluyorsunuz?
Çok hızlıHızlıVasatYavaşÇok yavaş

11. Yükseliş asansör hizmet/satış sonrası servisini nasıl değerlendirirsiniz?
Çok iyiİyiVasatKötüÇok kötü

12. Şikâyetlerinizi firmamıza iletmeniz durumunda şikayetlerinizin ölçülmesi, analiz ve sonuçların değerlendirilmesini nasıl buluyorsunuz?
Çok iyiİyiNormalKötüÇok kötü

İlginiz ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Türkçe